zondag 4 augustus 2013

3 bestellen en dan 1 gratis

In deze vakantietijd wil ik deze leuke aanbieding van Stampin'Up! met jullie delen. Tot 31 augustus kun je 3 pakken designpapier bestellen en dan krijg je er eentje cadeau. Het gaat om de designpapier pakketten op pagina 151, 153 en 154 van de jaarlijkse catalogus.

Mocht je het designpapier in het echt willen zien (en willen voelen), neem dan even contact met mij op via de mail; stampin.lindadebruin@gmail.com . We maken dan een afspraak, zodat je alle pakketten even in het echt kunt bekijken.
 
Op woensdag 14 augustus ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen. Geef voor 12:00 uur woensdag 14 augustus je bestelling aan mij door, dan kan ik het mee bestellen.



Geniet van het heerlijke zonnige weer, tot de volgende keer.



Linda de Bruin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten