donderdag 15 augustus 2013

Een bloemetje op je verjaardag

 

 
Bloemen op een verjaardag maken het toch extra gezellig, daarom een paar op dit kaartje.
De bloemenstempel komt van de stempelset Flower Shop (blz.94) en heeft een bijpassende pons. Koop je beiden in een bundel, dan krijg je 15% korting (blz.95).
Ik heb gewerkt met 2 soorten cardstock: het gewone whisper white en Naturals White (blz. 156). Het Naturals White cardstock is wittig papier met een natuurlijk spikkeltje.
 
 
Met dezelfde stempels en papier heb ik gelijk nog een kaartje gemaakt.
 
 
 
Soms wordt mij gevraagd waar ik mijn ideeën vandaan haal. Bij deze kaarten kwam het idee van de kleurencombinatie van mijn tafelkleed met bloemen en de kaart met een label komt van het challengeblog van Janneke, CAS on sunday.
 
Ik ben alleen vergeten bijpassende enveloppen te stempelen. Dat ga ik nu nog even doen.
 
 
Tot de volgende keer.
 
Linda de Bruin


3 opmerkingen:

  1. Fleurige kaart Linda, mooie kleuren! Leuk dat je meedoet aan CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten, Linda. Leuk dat je weer meedoet met CAS on Sunday.
    En nog bedankt voor de supersnelle bestelling en de tips van de stempels!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen