woensdag 26 juni 2013

Eindelijk met alle examenstress

Wat een drukte op school; alle toetsen nakijken, studenten met stress, etc.
Vandaag gewoon alles opzij geschoven en lekker gescrapt.

Voor mijn workshop op vrijdagavond 5 juli (19.45 tot ongeveer 22.00 uur) had ik al leuke ideeën. Vandaag heb ik die uitgewerkt. Dit is een van dingen, die we gaan maken met natuurlijk: de nieuwe In Colors. De workshop op 5 juli is geen gewone workshop het is ook feest! De nieuwe catalogus gaat in, daarom ook nog iets heel speciaals. Hierover morgen meer...

Mocht je zin hebben in een creatieve avond EN als cadeautje de nieuwe catalogus willen, stuur mij een mailtje stampin.lindadebruin@gmail.com. Ik reserveer dan een plekje aan de tafel (meer informatie over stempelworkshops onder het kopje bovenaan de pagina).

 
 
De kaart is gemaakt met alleen maar stempelen, maar dan niet gewoon. Nee, net even anders, maar zonder lintjes, 3D foam en andere versiersels.


De challenge van CAS on sunday gaat ook over een kaartje maken met alleen maar stempelen.

Tot de volgende keer,

Linda de Bruin

1 opmerking: