zaterdag 5 oktober 2013

Inkt- en stempeltechnieken.

Volgende week zaterdag 12 oktober geef ik van 12.30-16.30 uur een stempel- en inkttechnieken workshop. Zeker 25 soorten technieken kun je verzamelen in je eigen boekje. Thuis kun je dan alles nog eens bekijken.
Ik ben nu druk bezig om al die technieken, die ik over de jaren heen geleerd, gezien of ontwikkeld heb, zelf nog een keertje te doen. Ik moet zelfs gaan kiezen, want ik heb er veel meer dan 25 ;-) Op 12 oktober kan ik je ook laten zien hoe je de verschillende technieken kunt gebruiken op een kaartje.

Hier alvast een paar om je lekker te maken. Er zijn nog een paar plaatsjes. Geef je op via 06-23670750 of stampin.lindadebruin@gmail.com. Meer informatie vind je op dit blog onder het kopje stempel-workshops.



Nog even een verandering in de planning. De workshop "kerstkaarten" van 8 november is verplaatst naar 15 november. Op die vrijdagavond maken we 3 kerstkaarten met 1 stempelset, zodat je genoeg inspiratie hebt om thuis verder te gaan.

Tot de volgende keer,

Linda de Bruin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten