woensdag 27 maart 2013

Paashaasjes

Papier, pons, lijm en paashazen...


Dit zijn wat cadeautjes voor Pasen aangekleed met Stampin'Up!


Van een 12*12 inch vel Crumb Cake een rechthoek gesneden van 19 cm bij 30,5 cm, hiervan heb ik een cadeauzakje gemaakt. Met de Simply Scored is het een makkie om al die strakke vouwlijnen te maken.

Het konijntje is van Whisper White, de 2,5 circlepons en large oval pons. Voor het lijfje is de framelits oval gebruikt met een medium vintage faceted button als staartje.
De paasschuimpjes in de clear envelop blijven door het uitgeknipte ovaal zichtbaar.



De M&M's heb ik de zakjes van 2,5*20 cm gedaan. Het dichtgebonden met pool party-lint en opgeleukt met een rolroosje van Pretty in pink-papier en blaadjes met gumball green-papier (gestanst met little leaves sizzlits)

Met de stempelset That's the ticket, de daffodil delight inkt, ticketpons en de geschreven tekst met de Signo gelpen wens ik iedereen een vrolijk Pasen, geniet ervan!

Linda de Bruin


1 opmerking:

  1. Hoi Linda,

    Ik kwam via via op je blog terecht. Wat een leuke creaties maak je allemaal!! Ik heb me aangemeld als volger en kom zeker vaker een kijkje nemen!

    Fijne paasdagen!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen