woensdag 6 maart 2013

Met clear embossingpoeder en een brayer

Zoals beloofd de verloting van de gratis stempelset. Wie zal die hebben gewonnen? Dat kun je lezen aan het einde van deze blogpost :-)

Eerst een kaartje in de kleurcombinatie Island Indigo - Crumb Cake - Very Vanilla.


Hiervoor heb ik op het papier First Edition Specialty (het papier met tekst) gestempeld met versamark ink en de stempel Gossamer lace. Na het stempelen strooi je clear (kleurloos) embossing poeder over de inkt en het poeder blijft aan de versamark inkt plakken. Door het verwarmen met de heattool smelt het embossingpoeder aan het papier. Het embossingpoeder van Stampin'Up! is zo fijn dat elk klein detail van de stempel zichtbaar blijft.

Op dat moment glimt het gesmolten embossingpoeder op het papier, maar is het niet super goed zichtbaar. Met de brayer (Een wat? Een brayer?)......Dit is een brayer:


Een rubberen roller waarmee je bijvoorbeeld inkt op papier kunt verdelen.
Dus ik pakte mijn brayer en heb de inkt Island Indigo uitgerolt over het papier met de embossingpoeder. De embossingpoeder neemt geen inkt op en blijft kleurloos. Hierdoor gaat de stempel goed opvallen.



De kanten randjes zijn gemaakt met de stans Finishing Touches Edgelits en Very Vanilla-papier of Island Indigo-papier.

Dan nog de verloting van de stempelset....
Afgelopen zondag heb ik een lootje getrokken....even uitpakken.......



En daarin stond de naam van........



Carla. Gefeliciteerd! Wil je mij mailen om een afspraak te maken over hoe de stempelset naar jou toe komt.



Linda de Bruin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten