woensdag 1 mei 2013

Honeycomb of Honingraat

Gisteren op de vrijmarkt heeft mijn oudste dochter mijn kaarten verkocht. Waaronder deze kaart.


Met de Honeycomb embossingfolder (blz. 6 zomercatalogus)  heb ik eerst de basiskaart van Crumb cake bewerkt, daarna heb ik repen papier van de papierlijn Summer Smooches (blz. 165 van de catalogus) met dezelfde embossingfolder geëmbost. Uit het designpapier kon ik toen heel gemakkelijk precies passende zeshoeken knippen.

De basiskaart vond ik nog steeds een beetje...uhm..tja...niet af. Een paar spatten met verdunde Whisper White inkt (blz. 157) uit de spritzer (blz. 179) maakte het net even anders (Natuurlijk eerst de witte spatten en daarna de zeshoeken opgeplakt).

Over de verschillende manieren om de Stampin'Spritzer te gebruiken heb ik een filmpje gemaakt. Ik ben benieuwd wat je van het filmpje vindt, laat je een berichtje achter?



Het kanten randje is gemaakt met de Gossamer Lace stempel (blz.109) en witte embossingpoeder. De afdruk heb ik in tweeën geknipt, zodat ik het voor 2 kaarten kan gebruiken.

Tot de volgende keer, Linda de Bruin

1 opmerking:

  1. Wat een leuk filmpje Linda, dank je wel voor het delen. Erg leuk effect die druppels gemaakt met de Spritzer!

    BeantwoordenVerwijderen