dinsdag 5 februari 2013

Een stempelset als kadootje?

Met het papier van de Sale-a-brations en de stempelset Madison Avenue heb ik een kadodoosje met 4 kaartjes gemaakt. Het doosje is ongeveer 7.5 cm bij 7,5 cm.



Wanneer je het doosje openvouwt, vind je dit:



Wil je de stempelset Madison Avenue ook graag hebben? Dan kun je het tijdens de Sale-a-brations bij een bestelling van minimaal 60 euro als kadootje uitzoeken. Bestel je voor 120 euro, dan mag je zelfs 2 kadootjes uitzoeken, enzovoorts.

Hier kun je de hele Sale-a-brations folder bekijken.

Maar.......wanneer je volger wordt van mijn blog www.stampinbylinda.blogspot.com en/of facebook (Linda de Bruin) maak je kans op deze nieuwe houten stempelset.



Meld je je uiterlijk op 28 februari aanstaande aan als volger op mijn blog en op facebook, heb je een dubbele kans op deze stempel. Op 1 maart ga ik een naam trekken uit alle namen op mijn blog en facebook........dus wie weet, misschien trek ik jouw naam.

Linda de Bruin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten